NAŠE STRATEGIE
Ewopharma se soustředí na dvě hlavní oblasti – léčivé přípravky a produkty z kategorie consumer health. V souladu s našimi firemními hodnotami chceme přinášet pacientům a spotřebitelům potřebné a nejmodernější přípravky. Pomáháme proto farmaceutickým společnostem a produktům z celého světa při cestě na trhy ve střední a východní Evropě a ve Švýcarsku. Vyvíjíme a implementujeme úspěšné „go-to-market“ strategie pro speciální léky, léky k léčbě vzácných onemocnění, nemocniční léky i consumer health produkty.
LÉKY
Oblast léčivých přípravků představuje pro Ewopharmu nejrychleji rostoucí segment. Soustředíme se na marketing inovativních a speciálních léků s významnými klinickými výhodami. Naše primární terapeutické oblasti jsou: gastroenterologie, neurologie, imunologie a onkologie. Naše Rx strategie je zaměřena na nejnovější produkty s přesvědčivými medicínskými výsledky v nejvíce potřebných oblastech, dále se soustředíme na patentované a jinak jasně odlišitelné produkty.
CONSUMER HEALTH
Stále více lidí řeší běžné zdravotní obtíže, ať už svoje nebo někoho ze svých blízkých, pomocí volně prodejných přípravků. Cílem Ewopharmy je těmto pacientům a spotřebitelům zajistit přístup k co největšímu počtu bezpečných, inovativních a etických produktů, které jim usnadní cestu ke zdravému životnímu stylu a pomohou změnit jejich každodenní život. V tom nám pomáhají partnerské i naše vlastní značky, např. Revalid, který se zaměřuje na boj proti vypadávání vlasů a vlasovou péči, dále pak přípravky z oblasti GIT nebo přípravky na kašel a rýmu.